A telefonszámok adatbázisát a felhasználók hozzák létre, és az értékelést is a felhasználók hajtják végre. A felhasználók a tapasztalataikat a weben kerezstül, vagy a Call Insider alkalmazás használatával osztják meg egymás között.
A felhasználók névtelenül értékelik a telefonszámokat, ezért a hitelességet nem lehet 100%-ban garantálni. Természetes előfordul, hogy a konkurenciaharc keretében az igazságot nem fedő értékelések és megjegyzések is felkerülnek a telefonszám lapjára. Ezért fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy az értékeléseket és megjegyzéseket töröljük vagy blokkoljuk.
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak rá kell kattintani a jobb alsó sarokban található szemetes kosár ikonra, ki kell tölteni egy rövid magyarázatot és meg kell adni azt az e-mail címet, ahová a rendszergazda megküldi a döntésére vonatkozó tájékoztatást.
Hívd fel a Yettelt‼️ Kérd hogy tiltsák le a számot (h ne bírjon levonni pénzt tovább)!
ÉS KÉRD HOGY A LEVONT PÉNZEDET ÍRJÁK JÓVÁ‼️ A tiltásról sms kell, 72 órán belül,jóváírásról email-t kell kapnom‼️Ne hagyd‼️ Telefonálj ‼️
Ez valami ZSIVÁNYSÁG!
Biztos csalás! Nem is tudom mire kattintottak és jönnek a sikeres vàsàrlàsról az sms-ek, Telenor előfizetések terhére. Mindenki figyeljen! My-Telenor online ügyfélszolgálat oldalon lemondtam. De ez sem egyszerű, remélem valóban sikerült!