A telefonszámok adatbázisát a felhasználók hozzák létre, és az értékelést is a felhasználók hajtják végre. A felhasználók a tapasztalataikat a weben kerezstül, vagy a Call Insider alkalmazás használatával osztják meg egymás között.
A felhasználók névtelenül értékelik a telefonszámokat, ezért a hitelességet nem lehet 100%-ban garantálni. Természetes előfordul, hogy a konkurenciaharc keretében az igazságot nem fedő értékelések és megjegyzések is felkerülnek a telefonszám lapjára. Ezért fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy az értékeléseket és megjegyzéseket töröljük vagy blokkoljuk.
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak rá kell kattintani a jobb alsó sarokban található szemetes kosár ikonra, ki kell tölteni egy rövid magyarázatot és meg kell adni azt az e-mail címet, ahová a rendszergazda megküldi a döntésére vonatkozó tájékoztatást.
Vodafone ügyfélszolgálati telefonszám. Műszaki kérdésemmel kapcsolatban kerestek és válaszoltak.
Vodafone, ügyfélszolgálat. 3 hónap volt a hűségidőm lejártáig és ezért kerestek. Elengedték a 30ezer forintos havidíját a készüléktörlesztésemnek erre a 3 hónapra, illetve a havidíjam is csökkent 2000 forinttal, duplája lett az internetem stb. Szerintem abszolút nem zaklatás. Ha nem érdekel, akkor ezt kell mondani és kész. Nem fognak utána hívni. Persze, hogy ha nem veszi fel az ember, akkor hívják egy párszor emiatt. Nekem megérte és páromnak is.