A telefonszámok adatbázisát a felhasználók hozzák létre, és az értékelést is a felhasználók hajtják végre. A felhasználók a tapasztalataikat a weben kerezstül, vagy a Call Insider alkalmazás használatával osztják meg egymás között.
A felhasználók névtelenül értékelik a telefonszámokat, ezért a hitelességet nem lehet 100%-ban garantálni. Természetes előfordul, hogy a konkurenciaharc keretében az igazságot nem fedő értékelések és megjegyzések is felkerülnek a telefonszám lapjára. Ezért fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy az értékeléseket és megjegyzéseket töröljük vagy blokkoljuk.
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak rá kell kattintani a jobb alsó sarokban található szemetes kosár ikonra, ki kell tölteni egy rövid magyarázatot és meg kell adni azt az e-mail címet, ahová a rendszergazda megküldi a döntésére vonatkozó tájékoztatást.
Nem Telekomos szám, kamu!
Felhívtak, hogy a feltöltőkártyám lejáratáról tájékoztassanak. Állítólag 50 napom van az egyenlegem feltöltésére, utána elveszik a számom. Kamu, a telekom app szerint a kártyám 332 napig érvényes és több hónap havidíjára elegendő összeg van rajta.
Telekom/Vanda nevű automata keresett, mert azt hitte, nem üzemeltük be a modemet, amelyeket kaptunk, és erre akarta felhívni a figyelmünket. Az itteni hozzászólások alapján visszahívtam a 1414-et, és az automatának elmondtam, hogy az ügyfélszolgálat keresett, és emiatt hívom őket. Ügyintézőhöz kapcsolt, aki pillanatok alatt kinyomozta az okát.
Egyelőre nem tudom, mit akar. Nincs Telekom telefonom, csak tv és internet előfizetésem. Eddig olyankor hívott, mikor nem tudtam felvenni, visszahíváskor ledob.
Feltöltőkártya lejárata miatt hív. *102# hívással könnyen ellenőrízhető a lejárati dátum. Nem szoktam felvenni mert minden évben emiatt hív és egyből megnézem a lejárati dátumot majd feltöltöm a kártyát.
Az én kártyám 6 nap múlva fog lejárni,de ezért hívnak,és nem SMS-t küldenek? Mik ezek hülyék?
Hívogat napi szinten,nem szól bele senki néma csend van,de legalább szólna bele,nem, hát ezért tiltott lett!
Hívott, nem tudtam felvenni, de a hozzászólások elolvasása után ellenőriztem, és az én feltöltőkártyám is lejárt volna 4 nap múlva, ha most nem veszem észre. Ez egy másodlagos, régi kártyám, amivel nem foglalkozok egyébként, de azért meg szeretném tartani. Azt mondjuk nem értem, hogy miért nem sms-t küldenek, ez így elég gyenge tájékoztatás.
Csalók minden órában hívnak irritáló hiába rakom feketelistára akkor is hív vissza hívtam azt mondja hogy a Telekom technikai számát hívja
Üzenem mindenkinek, aki azt írta, hogy nincs kártyája a Telekomnál, hogy jobb ha személyesen utána jár. Az adataink nagyon könnyen illetéktelen kezekbe kerülhetnek és már lehet is 10 kártyát regisztrálni mindegyik szolgáltatónál. Pl: egy autó adásvételi szerződésen pont elég adat van a telefonkártyák regisztrálásához. És ez csak egy példa volt!
Nem szól bele senki! Ha tényleg telekom feltöltésről tájékoztató!?!?! ahogy azt elöttem írják, akkor az igencsak érdekes, mert NINCS telekomnál feltőltőkártyám.
Telekom keresett, hogy töltsem fel a Domino kártyám. Amivel nem is lenne gond, csak a mai nap folyamán már kb. hatodjára, pedig az első hívás után feltöltöttem. Azóta is hívogat, illetve mindig más időpontot mond, hogy meddig jó a kártyám. Négy napról indult, majd három, legutóbbi hívásuknál pedig öt nap lett belőle.