A telefonszámok adatbázisát a felhasználók hozzák létre, és az értékelést is a felhasználók hajtják végre. A felhasználók a tapasztalataikat a weben kerezstül, vagy a Call Insider alkalmazás használatával osztják meg egymás között.
A felhasználók névtelenül értékelik a telefonszámokat, ezért a hitelességet nem lehet 100%-ban garantálni. Természetes előfordul, hogy a konkurenciaharc keretében az igazságot nem fedő értékelések és megjegyzések is felkerülnek a telefonszám lapjára. Ezért fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy az értékeléseket és megjegyzéseket töröljük vagy blokkoljuk.
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak rá kell kattintani a jobb alsó sarokban található szemetes kosár ikonra, ki kell tölteni egy rövid magyarázatot és meg kell adni azt az e-mail címet, ahová a rendszergazda megküldi a döntésére vonatkozó tájékoztatást.
A Telekom keresett,hogy értékeljek egy ügyintézést,ami pár nappal ezelőtt történt.Négy rövid kérdésre kellett nyomógombokkal válaszolni (1-5),hogy elégedett voltál vagy nem. Ennyi belefér,ha ez esetleg segít javítani a kiszolgáláson.
Ma 2* hívott,de ahogy felvettem megszakadt.Ha Telekom akkor sem a kártyám nem fog lejárni,az adategyeztetést pedig mindig neten végzem.szóval nem derült ki számomra mit akart.
Ha ez tényleg Telekom az elég vicces, mert olyan számot hívott kétszer, ami kizárólag mobilnetes SIM.
Telekomos autómata reggel este zaklat. Semmilyen üzleti kapcsolatban nem vagyok a telekommal, ha el akarnak adni valamit, akkor legalább ne egy autómatával kelljen beszélgetnem. Egyértelműen zaklató
Automata hívás, 2 óránként hív majdnem másodpercre pontosan. 3 szor próbálkozott kb. délelőtt.
Telekom információs vonal. Kifejezetten hasznos információval szolgált.
Telekom automata ami informál arról ha feltöltőkártyás egyenlege hamarosan lejár
Telekom ügyfélszolgálat, feltöltő kártya lejártát jelzik!
EGyenleg lejaratat akartak volna jelezni, 4 nappal a telefonszam elvesztese elott. Hasznos hivas.
Nem vettem fel, de olvasva a véleményeket, utánanéztem az egyenlegemnek és nekem nem az adategyeztetés ideje jött el, hanem az egyenlegem járt volna le 4 nap múlva, ezáltal a telefonszámom is elveszhetett volna.
Én nem vettem fel, nem tudtam, mi ez, de hasznos, mert le fog járni a kártyám.
Naponta többször hívott. Nem vettem fel. Itt a telefontudakozo.hu-n olvastam arról, hogy Dominó kártya lejárati időre figyelmeztet. (De eddig mindig SMS-t küldtek.) Megnéztem és tényleg. Úgy hogy gyorsan feltöltöttem. Most várom, hogy fog-e még hívogatni.