A telefonszámok adatbázisát a felhasználók hozzák létre, és az értékelést is a felhasználók hajtják végre. A felhasználók a tapasztalataikat a weben kerezstül, vagy a Call Insider alkalmazás használatával osztják meg egymás között.
A felhasználók névtelenül értékelik a telefonszámokat, ezért a hitelességet nem lehet 100%-ban garantálni. Természetes előfordul, hogy a konkurenciaharc keretében az igazságot nem fedő értékelések és megjegyzések is felkerülnek a telefonszám lapjára. Ezért fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy az értékeléseket és megjegyzéseket töröljük vagy blokkoljuk.
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak rá kell kattintani a jobb alsó sarokban található szemetes kosár ikonra, ki kell tölteni egy rövid magyarázatot és meg kell adni azt az e-mail címet, ahová a rendszergazda megküldi a döntésére vonatkozó tájékoztatást.
Senki nem szól bele, de óránként hívogat napok óta
Én megértem, ha a szolgáltató valamilyen információnyújtással s zeretne keresni - De hány hallózás kell, hogy elhagyja a számat, mire bejelentkezik valaki?
Nekem erről nem az volt az első gondolatom, hogy szolgáltatóm lehet, hanem inkább eszembejut elsőkörben az, hogy valamilyen zaklató telefonál nekem. Szó szerint ijesztő.... ne ez legyen a éclja egy komoly szolgáltatónak.
Nem szólt bele senki kb.10 mp-ig, leraktam.
Telekom ügyfélszolgálat. Előfizetéssel kapcsolatos ajánlatok. Várd meg, míg az automata ügyintézőhöz kapcsol.
6x hívott reggel 11 előtt, nem vettem fel. Ha szolgàltató, írjon emailt, sms-t. A kàrtyàm hamarosane fog jàrni, gondolom ezért hívtak, de ez màr zaklatàs.
Többször hívott már és nem szól bele senki. Kb. 10 másodperc után megszakad.
megoldás: nem veszed fel, ill. letiltod (truecaller, hiya és társai). Ezek az appok beazonosítják a számot. Engem is naponta hívogat, de mivel le van tiltva automatikusan elutasítja. Ennyi. No idegesség.
Napok óta hívogat, nem szól bele senki.Visszahívom akkor sem!
Telekom ügyfélszolgálat hívott vissza erről a számról, mert a vezetékes a másik szobában van, mint a gateway. Mobillal át tudtam menni a szomszéd szobába, diktálta, mit kell tennem, és megjavult a netem. Telekom tech. support.
Egy csöngés után megszakad, senki nem szól bele
Telekom ügyfélszolgálat, fél óránként hívogat ( annak ellenére, hogy nem vagyok telekomos), de nem szól bele senki.
Más szolgáltatónál vagyok 20 éve de 2 napja hívogat és egy csörgés után megszakad .... tiltólista ... :D