A telefonszámok adatbázisát a felhasználók hozzák létre, és az értékelést is a felhasználók hajtják végre. A felhasználók a tapasztalataikat a weben kerezstül, vagy a Call Insider alkalmazás használatával osztják meg egymás között.
A felhasználók névtelenül értékelik a telefonszámokat, ezért a hitelességet nem lehet 100%-ban garantálni. Természetes előfordul, hogy a konkurenciaharc keretében az igazságot nem fedő értékelések és megjegyzések is felkerülnek a telefonszám lapjára. Ezért fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy az értékeléseket és megjegyzéseket töröljük vagy blokkoljuk.
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak rá kell kattintani a jobb alsó sarokban található szemetes kosár ikonra, ki kell tölteni egy rövid magyarázatot és meg kell adni azt az e-mail címet, ahová a rendszergazda megküldi a döntésére vonatkozó tájékoztatást.
Akkor hívnak a / biztonságos / +36309303100 számról, ha éppen lejár a DOMINO feltöltőkártyád és figyelmeztet, hogy töltsd fel vagy elveszíted a számodat. Fel kell tölteni lejárat előtt és akkor nem hív. Amúgy meg hiába vettem fel, nem szólt bele automata, csak pittyegett hármat és bontotta a vonalat. Biztonságos Telekom szám.
Többször is felhívott de nem tudom ki ez
Nem vagyok telekomos miért zaklat egy nap többször. Semmi közöm hozzá.
Kéretlen sorozatos zaklató, nálam próbálkozhat, le van blokkolva! Akit érdekel, utána tud nézni, melyik maffiaszervezet telefonos szolgáltatója a telekom!
Többször hívott, nem szóltak bele, ha visszahívtam nem vették fel, ez kinek jó???
Óránként csörget 1-6 mp-ig, ma 7 alkalommal Melózom, abba hagyom, felvenni is alig van idő. Ha sikerül senki nem szól bele csak szétkapcsol. Vissza hívtam, valami T-komos szám, de a csaj a túlvégen nem tudja mit akarhatott valamelyik kollégája. Egy csöppet bosszantó a felesleges macera. Szerintem letiltom a számot, ha akarnak valamit majd írnak emailt vagy levelet, mint más esetekben.
Bosszantó, hogy a volt nagy magyar nemzeti szolgáltató ilyen piti technikai problémákat nem tud megoldani.Szereljen fel hangosbemondót! Vagy írástudatlanok, akik nem beszélnek ?
Naponta többször csörög, mindig felvettem, soha nem szólnak bele.
Na nálam is kiverte a biztosítékot...csörög,felveszem,hallózok 3-szor és semmi.Visszahívom,semmi.....Aztán csörög 2 óra múlva,ismét ugyanez történik.Majd megint kb ennyi idő múlva,akkor már csak 3-at csörrent a telefonom,és mire felvettem volna,már abba is hagyta.
Szóval,nekem erre nincs időm kedves szolgáltatóm!!!!
Ha akarnak valamit,akkor legyenek szívesek továbbra is e-mailben,levélben,vagy sms-ben jelezni! Köszönöm!
MMS letöltése
Aszerint, hogy az MMS címzettje rendelkezik-e aktív MMS szolgáltatással vagy sem, az üzeneteket a következőképpen nézheti meg:
MMS fogadására képes telefonon általában előre beállításra kerül, hogy milyen módon fogadja a készülék az üzenetet. Amennyiben MMS fogadására képes készülékedre nem érkeznek meg az üzenetek, kérjük ellenőrizd a beállításokat. Az ellenőrzésben kollegáink szívesen állnak rendelkezésedre az oldal alján található elérhetőségeken.
Ha a címzett nem rendelkezik aktív MMS szolgáltatással, akkor az üzenet érkezéséről két SMS-t kap: az első SMS (feladója az üzenet küldője) értesíti arról, hogy MMS-e érkezett és tartalmazza a letöltéshez szükséges linket és jelszót. A második SMS pedig (feladója a +36309303100 szám) tájékoztató arra vonatkozóan, hogy a letöltés adatforgalmazással jár.
Nem vagyok Telekom ügyfél, úgyhogy semmi dolgunk egymással. Ennek ellenére az elmúlt 4-5 órában hatszor hívott. Munkaidőben. Még szerencse, hogy akkor mindig le van halkítva a telefonom. A tiltólistámon meg már annyi szám van, hogy nem fér rá több. Nincs az efféle zaklatásra valami törvény? A fogyasztóvédelmi hatóság nem vizsgálódik? Biztos többen is panaszt tettek már.
Véleményem szerint manapság erőszakkal nem lehet eladni. Gondoltam hogy ez a szám azt szerette volna. Örülok hogy nem vettem fel. És köszönöm az ébresztést amikor az ember aludhatott volna.