A telefonszámok adatbázisát a felhasználók hozzák létre, és az értékelést is a felhasználók hajtják végre. A felhasználók a tapasztalataikat a weben kerezstül, vagy a Call Insider alkalmazás használatával osztják meg egymás között.
A felhasználók névtelenül értékelik a telefonszámokat, ezért a hitelességet nem lehet 100%-ban garantálni. Természetes előfordul, hogy a konkurenciaharc keretében az igazságot nem fedő értékelések és megjegyzések is felkerülnek a telefonszám lapjára. Ezért fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy az értékeléseket és megjegyzéseket töröljük vagy blokkoljuk.
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak rá kell kattintani a jobb alsó sarokban található szemetes kosár ikonra, ki kell tölteni egy rövid magyarázatot és meg kell adni azt az e-mail címet, ahová a rendszergazda megküldi a döntésére vonatkozó tájékoztatást.
Veszelyes Vandál
+36309303100 Az elmúlt napokban több mint 15 alkalommal hívott fel, de nem veszem fel, nem tudom mitől, de valamitől félek
Felvettem, nem szólt bele senki
Ez Vanda, a Telekom virtuális asszisztense. (Lényegében egy chatrobot.) Teljesen ártalmatlan hívás.
Két másodperc alatt letette a telefont
Többszöri hívás
+36309303100 engem a Telekom hívott elvileg egy kb...2 lezárt ügyben, hogy kivizsgálták a bejelentésem. A Vanda mondja, hogy a kapcsolás után ne tegyem le, ami persze nem volt csak értékelés, hogy kinek ajánlanám, mennyire elégedett az ügyintézővel, de az nem is volt így én tettem le, ez a röhej!
Telekomtól hívtak egy szolgáltatás megrendelés egyeztetése miatt.
Engem is az imént hívott, de miután felvettem, le is rakta. Kb fél órája intéztem ügyet a Telekom alkalmazásban, úgyhogy valószínűleg ők hívtak vissza.
Telekom-os időpontegyeztető hívott.
"Szolgáltatás megrendelésemmel kapcsolatban. Mikor mehetnek ki a kollégáim?"
Valójában el akarják vinni a cégemnél már nem használt két modemjüket.
Ez megéri nekik? Az a két sz@r olyan rossz minőségű internetet adott, hogy az első lehetőségnél ott is hagytuk őket.
Naponta felhív, nem szól bele. Akkor az a gyanúm, visszahívást vár, lehúzásért cserébe.
Dominó feltöltés miatt hívott, egy napon belül többször is, először 5 nap múlva jár le, majd fél óra múlva hogy 3 nap múlva jár le... Ez azért volt fura mert a *102# szerint is még 11 hónapig aktív a kártya...