A telefonszámok adatbázisát a felhasználók hozzák létre, és az értékelést is a felhasználók hajtják végre. A felhasználók a tapasztalataikat a weben kerezstül, vagy a Call Insider alkalmazás használatával osztják meg egymás között.
A felhasználók névtelenül értékelik a telefonszámokat, ezért a hitelességet nem lehet 100%-ban garantálni. Természetes előfordul, hogy a konkurenciaharc keretében az igazságot nem fedő értékelések és megjegyzések is felkerülnek a telefonszám lapjára. Ezért fenntartjuk magunknak a jogot arra, hogy az értékeléseket és megjegyzéseket töröljük vagy blokkoljuk.
Minden felhasználó deaktiválhatja az adott hozzászólást, a rendszergazda ellenőrzéséig. Csak rá kell kattintani a jobb alsó sarokban található szemetes kosár ikonra, ki kell tölteni egy rövid magyarázatot és meg kell adni azt az e-mail címet, ahová a rendszergazda megküldi a döntésére vonatkozó tájékoztatást.
Ez Vanda, a Telekom virtuális asszisztense. (Lényegében egy chatrobot.) Teljesen ártalmatlan hívás.
Engem is az imént hívott, de miután felvettem, le is rakta. Kb fél órája intéztem ügyet a Telekom alkalmazásban, úgyhogy valószínűleg ők hívtak vissza.
Telekom-os időpontegyeztető hívott.
"Szolgáltatás megrendelésemmel kapcsolatban. Mikor mehetnek ki a kollégáim?"
Valójában el akarják vinni a cégemnél már nem használt két modemjüket.
Ez megéri nekik? Az a két sz@r olyan rossz minőségű internetet adott, hogy az első lehetőségnél ott is hagytuk őket.
Telekom/Vanda nevű automata keresett, mert azt hitte, nem üzemeltük be a modemet, amelyeket kaptunk, és erre akarta felhívni a figyelmünket. Az itteni hozzászólások alapján visszahívtam a 1414-et, és az automatának elmondtam, hogy az ügyfélszolgálat keresett, és emiatt hívom őket. Ügyintézőhöz kapcsolt, aki pillanatok alatt kinyomozta az okát.
Hívott, nem tudtam felvenni, de a hozzászólások elolvasása után ellenőriztem, és az én feltöltőkártyám is lejárt volna 4 nap múlva, ha most nem veszem észre. Ez egy másodlagos, régi kártyám, amivel nem foglalkozok egyébként, de azért meg szeretném tartani. Azt mondjuk nem értem, hogy miért nem sms-t küldenek, ez így elég gyenge tájékoztatás.
Magyar Telekom autómata.
( T-MOBIL )
Akkor hívott egy nap 3x is, amikor volt még 4 napom, hogy feltöltsem a Dominó kártyámat, mert közel van a lejárati határidő.
Mivel autómata ezért zavaró, hogy sokszor hív, viszont az én esetemben jóindulatú. Azért nehéz visszahívni, mert rengetek hatéridős mobilt kell figyelmeztetnie.
Telekom automata ami informál arról ha feltöltőkártyás egyenlege hamarosan lejár
Telekom szolgáltatás bekötés/időpont egyeztetés.
Visszahivtam. Automata veszi fel akivel lehet beszekgetni. Vanda a Telekom automata asszisztense. Engem is mar ketszer hivotz de mielott felvenettem volna lerakta. Ilyenekre nincs idom. Hivjon ember! Ne zaklassanak!
Akkor hívnak a / biztonságos / +36309303100 számról, ha éppen lejár a DOMINO feltöltőkártyád és figyelmeztet, hogy töltsd fel vagy elveszíted a számodat. Fel kell tölteni lejárat előtt és akkor nem hív. Amúgy meg hiába vettem fel, nem szólt bele automata, csak pittyegett hármat és bontotta a vonalat. Biztonságos Telekom szám.
Folyamatban lévő üggyel vagy ajánlatainkkal kapcsolatban keresik az embert. (TELEKOM)
Telekom ügyfélszolgálat. Akkor hívnak erről a számról, ha az egyenlegfelhasználási időd le fog járni (esetleg már le is járt), és lassan a számodat is elveszíted.